• همکاری با پایا
    • همکاری در فروش
    • استخدام
    • نمایندگان پایا

|

تماس با پایا

۰۲۱-۴۸۰۰۰۹۶۴

|

درخواست دمو
مشاوره
گروه نرم افزاری پایا
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • محصولات پایا
      • نرم افزار حسابداری ابری نرم افزار ERP تحت وب پایدار
      • نرم افزار حسابداری تحت وب نرم افزار حسابداری پایا
      • نرم افزار اتوماسیون اداری پندار اتوماسیون اداری تحت وب پندار
        • مدیریت جلسات و وظایف
        • نرم افزار مکاتبات
        • نرم افزار آرشیو
        • مدیریت فرآیندها (BPMS)
        • فرم ساز و فرآیندساز
      • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پل مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پل
        • پروموشن و تخفیف‌ها
        • Cash Back
        • رتبه بندی مشتریان
        • کیف پول نقدی و اعتباری
        • کدهای تخفیف
      • نرم افزار حسابداری تحت وب سایر محصولات
        • مدیریت فروشگاهی پیوند
        • مدیریت پوشاک پوشا
        • پخش مویرگی پینار
        • مدیریت رستوران پذیرا
    • راهکارها
      • نرم افزار مالی و حسابداری
      • نرم افزار منابع انسانی
      • نرم افزار فروش
      • نرم افزار توزیع و پخش
      • نرم افزار تولید بهای تمام شده
      • نرم افزار انبارداری
      • نرم افزار خرید و تدارکات
      • نرم افزار خزانه داری
      • نرم افزار اموال و دارایی
      • نرم افزار حضور و غیاب
      • نرم افزار حقوق و دستمزد
      • نرم افزار باشگاه مشتریان
      • نرم افزار برنامه ریزی تولید
      • مدیریت فروشگاهی پیوند
      • مدیریت پوشاک پوشا
      • مدیریت پخش مویرگی پینار
      • مدیریت رستوران پذیرا
  • خدمات
    • خدمات پشتیبانی و استقرار
    • خدمات مشاوره و تحلیل
    • مرکز دانلود
  • مقالات
  • ارتباط با پایا
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • مشتریان پایا
صفحه اصلی » محصولات » نرم افزار انبارداری ( تحت وب و تحت ویندوز )

نرم افزار انبارداری ( تحت وب و تحت ویندوز )

نرم‌افزار انبارداری پایا افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته و کارآمد، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مدیریت انبار خود را بهینه‌سازی کنند. این نرم‌افزار با قابلیت‌هایی مانند ردیابی دقیق موجودی، مدیریت ورودی و خروجی کالاها، و تنظیم گزارش‌های جامع، به کاربران امکان می‌دهد تا بهره‌وری انبار را افزایش دهند. همچنین، با تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی نیازهای موجودی، به تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه و استراتژیک کمک می‌کند. طراحی کاربرپسند و قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس نیازهای خاص هر سازمان، استفاده از این نرم‌افزار را برای تمامی کاربران آسان و موثر می‌سازد.

تحت وب

تحت ویندوز

نرم افزار انبارداری پایدار

|

امکانات

|

ویژگی ها

درخواست دمو
مشاوره رایگان
راهکار انبارداری و دارایی ثابت

نرم افزار انبارداری پایدار (تحت وب)

با گسترش کسب و کارها، مدیریت صحیح انبار و دارایی‌ها امری حیاتی و اساسی است. راهکار انبارداری و دارایی ثابت به عنوان یک ابزار مهم، به کسب و کارها کمک می‌کند تا موجودی‌ها و دارایی‌های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

این راهکارها به کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری، و افزایش کیفیت محصولات کمک می‌کنند.

انبارداری و دارایی ثابت به مجموعه‌ای از روش‌ها و فرآیندهایی گفته می‌شود که به کسب و کارها کمک می‌کند تا موجودی‌ها و دارایی‌های خود را به صورت مداوم و موثر مدیریت کنند. این شامل مدیریت موجودی، پیش‌بینی نیازها و بهینه‌سازی فرآیندهای تامین و توزیع می‌شود.

مدیریت انبارداری و دارایی ثابت از جمله عناصر حیاتی هر سازمان و تجارت موفق است. این دو عامل نقش بسیار مهمی در بهینه‌سازی فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری دارند.

این راهکارها در صنایع مختلفی کاربرد دارند که به بهبود عملکرد انبار، کاهش هزینه‌ها، و بهبود خدمات به مشتریان کمک می‌کنند.

در ادامه به بررسی اهمیت و راهکارهای مدیریتی برای انبارداری و دارایی ثابت پرداخته خواهد شد.

راهکار انبارداری و دارایی ثابت

امکانات نرم افزار انبارداری پایدار

  • انبار
  • ردیابی کالا
  • جانمایی کالا
  • کنترل کیفیت
  • اموال و دارایی ثابت
انبار

به سیستمی گفته می شود که تمامی فرایند های مربوط به انبار را ذخیره و نگه داری می کند. راهکار انبار، ورود و خروج کالاها، نگهداری و کلیه اطلاعات مربوط به هر کالا را ثبت و نگهداری می کند…

اطلاعات بیشتر
نرم-افزار-ردیابی-کالا

در مجموعه‌هایی که انبارداری دارند و کالاهایی باارزش و یا کالاهایی نیازمند گارانتی فروش را نگهداری کرده و به فروش می‌رسانند حتما بایستی مشخص شود که کالایی که وارد انبار شده و یا …

اطلاعات بیشتر
جا-نمایی-کالا

در مجموعه‌هایی که دارای انبار گسترده‌ای هستند و کالاها در قسمت‌های مختلف انبار در طبقه‌ها و قفسه‌های مختلفی جایگذاری شده است، مسئول این بخش همواره با این چالش روبروست که کدام کالا …

اطلاعات بیشتر
نرم-افزار-کنترل-کیفیت

یکی از دغدغه‌های اغلب شرکت‌ها، بویژه شرکت‌های توزیع کننده و تولید کننده که کالاهای مختلفی را از چندین تامین کننده‌ مختلف خریداری می‌کنند، این است که …

اطلاعات بیشتر
نرم-افزار-اموال-و-دارایی-ثابت

نرم افزار اموال و دارایی پایدار برای مدیریت اموال و دارایی های ثابت در سازمان ها و کسب و کارها طراحی شده و این نرم افزار با قابلیت ثبت و نگهداری، تعیین محل دارایی ها و …

اطلاعات بیشتر

ویژگی های نرم افزار انبارداری پایدار

اهمیت انبارداری:

انبارداری به عنوان یک سیستم مدیریتی، نقش اساسی در زنجیره تأمین دارد. مدیریت صحیح انبارها موجب به کاهش هزینه‌های نگهداری کالا، بهبود خدمات به مشتریان، و حتی افزایش توانایی سازمان در مقابل تغییرات بازار می‌شود.

راهکارهای مدیریت انبارداری:

سیستم های اطلاعاتی: استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی مدرن برای رصد و کنترل موجودی‌ها، پیش‌بینی نیازهای آینده و بهبود ارتباط با تأمین‌کنندگان.

تکنولوژی بارکد: به کارگیری تکنولوژی بارکد برای دقیق‌ترین ردگیری و مدیریت کالاها در طول زنجیره تأمین.

استراتژی‌های JIT (Just-in-Time): استفاده از استراتژی‌های JIT به منظور کاهش نگهداری موجودی به حداقل، افزایش سرعت تولید، و کاهش هزینه‌های ذخیره‌سازی.

اهمیت دارایی ثابت:

دارایی‌های ثابت، از جمله تجهیزات، ساختمان‌ها و فناوری‌های پیشرفته، باعث بهبود فرآیندها، افزایش بهره‌وری و پایداری مالی می‌شوند.

راهکارهای مدیریت دارایی ثابت:

برنامه‌ریزی صحیح تعمیر و نگهداری: برنامه‌ریزی دقیق تعمیر و نگهداری دارایی‌ها به منظور جلوگیری از خرابی ناگهانی و افزایش عمر مفید.

استفاده از فناوری‌های نوین: به‌روزرسانی تجهیزات به فناوری‌های پیشرفته‌تر به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری.

تحلیل هزینه بهره‌وری (COBRA): استفاده از مدل‌های تحلیل هزینه بهره‌وری به منظور بهبود استفاده از دارایی‌ها و بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری‌ها

نرم افزار انبارداری رافع

|

امکانات

|

ویژگی ها

درخواست دمو
مشاوره رایگان
راهکار انبارداری رافع

نرم افزار انبارداری رافع (تحت ویندوز)

در هر سازمان یا شرکتی، انبار داری یکی از با اهمیت ترین بخش ها است که، بخش زیادی از دارایی یک سازمان یا یک شرکت را تشکیل می دهد. بنا براین لازم است که موجودی های انبار در محل مناسبی نگه داری شوند، که دسترسی به آنها امکان پذیر و راحت نیز باشد.

نوع و مقدار مواد موجود در انبار، و همچنین حداقل یا حداکثر موجودی هر یک از آن ها باید توسط شخص انباردار بررسی و گزارش شود. در نتیجه فرآیندهای انبار داری (ورود و خروج کالا) در حفظ و تبادل کالاها نقش بسیار مهمی دارد و عدم هماهنگی در ورود و خروج کالا به انبار، مفقود شدن کالا ها و قطعات، جابجایی موجودی ها از مشکلاتی هستند که باید همواره توسط انباردار کنترل و بررسی شود.

یکی از بزرگترین چالش های سازمان ها و شرکت ها، اطلاع داشتن از وضعیت موجودی کالاهای انبار هست.

داشتن یک نرم افزار دقیق که اطلاع رسانی از آخرین وضعیت کالا ها را به افراد داشته باشد تا آخرین وضعیت موجودی کالاها را نمایش بدهد، می‌تواند تصمیم گیری را برای افراد آسان‌تر کند.

آگاهی از وضعیت موجودی کالاها کمک می کند تا در صورت نیاز خریداری مجدد صورت گیرد.

راهکار انبارداری رافع

امکانات نرم افزار انبارداری رافع

  • امکان قیمت گذاری کالاها به روش میانگین (مناسب برای روش دائمی)
  • میانگین موزون (مناسب برای روش ادواری)، FIFO
  • انبار گردانی
  • تعیین نقطه سفارش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده کالا
  • نگهداری تصویر کالا
  • انتقال کالا ما بین انبار ها
  • بازسازی و رفع ایراد کاردکس
  • درج عناوین هزینه های و در آمد های کالایی
  • گزارشات کنترل موجودی یک کالا و کلیه کالاهای انبار به همراه خروجی اکسل
  • تعیین نقطه سفارش برای کالا
  • نرم افزار چاپ بارکد
  • ثبت رسید دستی و حواله دستی انبار

ویژگی های نرم افزار انبارداری رافع

  • تعریف و ایجاد تعداد نا محدود انبار
  • انتقال کالا بین انبارها
  • گروه بندی کالاها در سطوح مختلف
  • نگهداری موجودی کاردکس کالاها با روش های استاندارد میانگین و FIFO
  • امکان محاسبات ارزش ریالی موجودی کالا برای روش های دائمی و ادواری
  • ثبت موجودی ابتدای دوره کالاها و اعمال ثبت اتوماتیک ریالی در سند افتتاحیه
  • تعیین نقطه سفارش کالاها با قابلیت گزارش و هشدار در فاکتور فروش
  • تعریف دو سطح واحد کالا
  • صدور حواله و رسید دستی انبار
  • تخصیص بارکد و ایران کد به کالا
  • امکان ثبت سریال برای کالاها و ردیابی کالا بر اساس شماره ی سریال
  • انبارگردانی و ثبت اسناد اصلاحی تعدادی و ریالی
  • چاپ برگه های انباررسی و حواله
  • صدور اسناد حسابداری عملیات در بخش مالی بصورت اتوماتیک یا پس از تایید واحد مالی
  • ارائه گزارشات متنوع تعدادی و ریالی انبار با قابلیت خروجی به اکس
  • و امکانات دیگر…

سوالات متداول

نرم‌افزار انبارداری تحت وب پایدار چگونه به بهبود دسترسی به داده‌های انبار کمک می‌کند؟

با دسترسی به داده‌ها از طریق اینترنت، می‌توانید از هر جا و در هر زمانی به اطلاعات انبار خود دسترسی داشته باشید و مدیریت بهتری انجام دهید.

آیا نرم‌افزار انبارداری تحت وب پایدار به کاهش هزینه‌های عملیاتی کمک می‌کند؟

بله، با کاهش نیاز به زیرساخت‌های پیچیده و مدیریت آسان‌تر، هزینه‌های عملیاتی شما کاهش می‌یابد و بهره‌وری افزایش می‌یابد.

نرم‌افزار انبارداری تحت وب پایدار چگونه به افزایش سرعت و دقت عملیات انبار کمک می‌کند؟

با دسترسی سریع به داده‌های به‌روز، فرآیندهای انبارداری با دقت بیشتری انجام می‌شود و زمان اجرای عملیات کاهش می‌یابد.

آیا نرم‌افزار انبارداری تحت وب پایدار قابلیت به‌روزرسانی و نگهداری آسان‌تری دارد؟

بله، به‌روزرسانی‌ها به‌صورت متمرکز انجام می‌شود و نگهداری سیستم بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

چگونه نرم‌افزار انبارداری تحت ویندوز رافع مدیریت موجودی را بهبود می‌بخشد؟

با ثبت دقیق ورودی‌ها و خروجی‌های انبار، به شما کمک می‌کند تا موجودی‌ها را بهتر مدیریت کنید و از کمبود یا انباشت غیرضروری جلوگیری کنید.

آیا نرم‌افزار انبارداری تحت ویندوز رافع قابلیت تهیه گزارش‌های دقیق را دارد؟

بله، می‌توانید گزارش‌های دقیق و جامعی از وضعیت موجودی، گردش کالا و تاریخچه انبار دریافت کنید که به تصمیم‌گیری‌های بهتر کمک می‌کند.

نرم‌افزار انبارداری تحت ویندوز رافع چگونه به پیگیری موجودی‌ها کمک می‌کند؟

با استفاده از بارکدخوان‌ها و سیستم‌های رهگیری پیشرفته، می‌توانید هر لحظه موجودی‌های خود را پیگیری و کنترل کنید.

آیا نرم‌افزار انبارداری تحت ویندوز رافع قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌ها را دارد؟

بله، این نرم‌افزار به راحتی با سیستم‌های مالی، فروش و تولید یکپارچه می‌شود و اطلاعات را به‌طور خودکار به‌روز می‌کند.

برخی از مشتریان ما

رضایت مشتریان

عصر جدید : مجموعه پوشاک عصر جدید با اتکا بر دانش فنی روز و تجربه متخصصان صنعت مد و پوشاک بیش از 30 سال فعالیت مستمر در عرصه تولید و فروش پوشاک داشته است و در حال حاضر تمامی واحد های این سازمان مجهز به ماژول های ERP پایدار هستند. جناب آقای مهندس غفاری معتقدند یکپارچگی نرم افزار مالی و حسابداری پایدار و تیم پشتیبانی حرفه ای پایاسافت دلیل اصلی استقرار و ارتقا این سیستم در مجموعه عصر جدید می باشد.

مجموعه پوشاک عصر جدید

فروشگاه پلاسکو ملکی : تا قبل از نرم افزار یکپارچه مالی تحت وب پایا افزار ، سیستم‌ ما جزیره ای بود. عدم یکپارچگی باعث شده بود تا سرعت و پردازش فرایندهای سازمان در سطح مورد انتظاری نباشد. اما حالا با پیاده سازی نرم افزار تحت وب پایاافزار یکپارچگی و هوشمند سازی سیستماتیک بین واحدهای مختلف فروش، تولید، انبار و مالی ایجاد کرد، امکان مدیریت و پاسخگویی سریع به مشتریان برای ما فراهم شده است؛ به طوری که در حال حاضر می‌توانیم میزان سفارشات، موجودی بین مراحل مختلف، میزان موجودی محصول خریداری شده یا فروش رفته و تحویل‌شده به مشتری و رسیدگی به حساب‌های آنها را به شکل یکپارچه مدیریت کنیم. فروشگاه پلاسکو ملکی قدردان تیم متخصص پایاافزار میباشد.

فروشگاه پلاسکو ملکی

آسان در : شرکت آسان دُر از سال 1386 با شعار مشتری مداری کار خود را آغاز کرد و بیش از 1 دهه است که از مشتریان فعال نرم افزار مالی و حسابداری پایدار می باشد. خانم ابراهیمی مدیر عامل محترم این شرکت معتقد است یکپارچگی و قابلیت های جامع نرم افزار پایدار دلیل اصلی رضایت کاربران این مجموعه می باشد. شرکت آسان دُر با استفاده از تکنولوژی مورد نیاز در جهت افزایش ســرعت و کیفیت بر تولیدات خود، تحولی عظیم در ماشــین آلات و تجهیــزات خود ایجاد نمود و در حال حاضر در فضایی بالغ بر 17000 مترمربع شامل 8000 مترمربع راس تولید مشغول به فعالیت می باشد.

آسان در

ایران طب : مهم‌ترین اولویت ما در گام اول، ایجاد یکپارچگی در واحدهای مختلف شرکت بود. در حال حاضر هیچ کاغذی بین افراد و واحدها رد و بدل نمی‌شود. این امر باعث شده که تعامل در کل سازمان تسهیل شود؛ مثلا فرایند تحویل کالا به مشتریان در واحد انبار و فرایند تایید اعتبار مشتریان در واحد مالی نسبت به قبل، آسان‌تر شده است همچنین مدیریت شعب در سراسر کشور به لطف نرم افزار ERP پایاافزار هوشمند و سیستماتیک شده است. مجموعه ایران طب در خصوص استقرار و عملکرد نرم افزار شرکت پایاافزار رضایت کامل را دارد.

ایران طب

شرکت بارشیک : سهولت دسترسی به اطلاعات کارکنان، یکپارچگی داده‌ها و فرایندمحور بودن، مهمترین دغدغه ما بود، که با بهره مندی از نرم افزار تحت وب شرکت پایا افزار نزدیک به یک دهه است که تمام نیاز های مجموعه بارشیک را برطرف کرده است یکی از ویژگی های مثبت نرم افزار پایاافزار توسعه محور بودن و سرویس گرا بودن اجزای مختلف ان میباشد. پیاده سازی نرم‌افزار و حضور تیم استقرار متخصص در اجرای فرایندهای استقرار و توسعه، تجربه خوبی را برای ما رقم زده است.

بارشیک

با پایا، به قله فکر کن

حل تمام مشکلات مالی و حسابداری تان را به پایا بسپارید.

مشاوره رایگان
گروه نرم افزاری پایا

شرکت دانش بنیان صنعتی پایاسافت با نام اختصاری “پایا” و با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی، تولید و ارائه راه حل های یکپارچه سازمانی تحت ویندوز و تحت وب برای کسب و کارهای مختلف داخلی و خارجی و به عنوان اولین ارائه دهنده نرم افزار یکپارچه مالی تحت وب کشور می باشد.

  • LinkedIn

تماس با ما

شماره تلفن: ۴۸۰۰۰۹۶۴-۰۲۱

شماره تلفن: ۳۴۰۵۴۱۰۰-۰۲۶

آدرس: کیلومتر ۲۶ اتوبان تهران کرج، جنب انستیتو پاستور، پارک علم و فنآوری اطلاعات فاوا، ساختمان ۲۲۲

مجوزها

© 2024

.

گروه نرم افزاری پایا

.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است.

Language »