• همکاری با پایا
    • همکاری در فروش
    • استخدام
    • نمایندگان پایا

|

تماس با پایا

۰۲۱-۴۸۰۰۰۹۶۴

|

درخواست دمو
مشاوره
گروه نرم افزاری پایا
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • محصولات پایا
      • نرم افزار حسابداری ابری نرم افزار ERP تحت وب پایدار
      • نرم افزار حسابداری تحت وب نرم افزار حسابداری پایا
      • نرم افزار اتوماسیون اداری پندار اتوماسیون اداری تحت وب پندار
        • مدیریت جلسات و وظایف
        • نرم افزار مکاتبات
        • نرم افزار آرشیو
        • مدیریت فرآیندها (BPMS)
        • فرم ساز و فرآیندساز
      • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پل مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پل
        • پروموشن و تخفیف‌ها
        • Cash Back
        • رتبه بندی مشتریان
        • کیف پول نقدی و اعتباری
        • کدهای تخفیف
      • نرم افزار حسابداری تحت وب سایر محصولات
        • مدیریت فروشگاهی پیوند
        • مدیریت پوشاک پوشا
        • پخش مویرگی پینار
        • مدیریت رستوران پذیرا
    • راهکارها
      • نرم افزار مالی و حسابداری
      • نرم افزار منابع انسانی
      • نرم افزار فروش
      • نرم افزار توزیع و پخش
      • نرم افزار تولید بهای تمام شده
      • نرم افزار انبارداری
      • نرم افزار خرید و تدارکات
      • نرم افزار خزانه داری
      • نرم افزار اموال و دارایی
      • نرم افزار حضور و غیاب
      • نرم افزار حقوق و دستمزد
      • نرم افزار باشگاه مشتریان
      • نرم افزار برنامه ریزی تولید
      • مدیریت فروشگاهی پیوند
      • مدیریت پوشاک پوشا
      • مدیریت پخش مویرگی پینار
      • مدیریت رستوران پذیرا
  • خدمات
    • خدمات پشتیبانی و استقرار
    • خدمات مشاوره و تحلیل
    • مرکز دانلود
  • مقالات
  • ارتباط با پایا
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • مشتریان پایا
صفحه اصلی » محصولات » نرم افزار ERP و مالی تحت وب پایدار » راهکار مالی و خزانه داری در ERP پایدار » دفتر اقساط در ERP پایدار

دفتر اقساط در ERP پایدار

در نرم افزار یکپارچه پایدار، امکانی تحت عنوان دفتر اقساط وجود دارد. دفتر اقساط امکانات مفیدی را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای تبادلات تجاری مجموعه ها فراهم می کند. با استفاده از دفتر اقساط شما می توانید در ازای فروش محصولات و یا خدمات خود به مشتریان و همچنین برای پرداخت فاکتورهای خرید به تأمین کنندگان، دریافت یا پرداخت را به شکل اقساطی و طبق توافقات انجام شده بین طرفین، در سیستم ثبت نمایید.

این در حالیست که می توانید دفتر اقساط خود را به فاکتور خرید  یا فروش مرتبط سازید، بدین صورت که بعد از تعیین نوع دفتر اقساط که می تواند دریافت یا پرداخت باشد، شخص مرتبط را انتخاب کرده و در قسمت جزئیات، انتخاب برگه، می توانید تمامی فاکتورهای ثبت شده برای آن شخص را مشاهده و برای تسویه انتخاب نمایید. از دیگر مزیت های امکان دفتر اقساط، این است که به شما این امکان را می دهد که در دریافت اقساطی مبلغ فاکتورهای فروش، بعد از درج مبلغ سود و تعیین مبلغ اقساط، چنانچه تعداد ماه های اقساط افزایش یابد، یک سود مضاعف به ازای هر ماه محاسبه شود و برای تاریخ مورد نظر ثبت گردد. ضمناً میتوان از طریق فهرست دفترچه اقساط با کلیک روی هر قسط نسبت به ثبت دریافت و یا پرداخت آن اقدام نمود.

ویژگی های دفتر اقساط


  • شامل تمام اطلاعات مربوط به اقساط
  • تفکیک اقساط بر اساس نوع، تاریخ، مبلغ و حساب
  • ارائه جزئیات کامل هر قسط
  • قابلیت  دفتر مجزا برای هر مشتری
  • پارامتریک بودن بخش ها
  • قابلیت دستی و اتوماتیک در ایجاد اقساط
  • گزارش گیری اختصاصی برای هر مشتری
  • تعیین ماه های اقساط 
  • قابلیت خودکار بودن کارمزد بانکی 
  • محاسبه ی خودکار اقساط (بصورت دستی و اتوماتیک)
  • ارائه توضیحات کافی برای هر قسط
  • ارائه اطلاعات به صورت واضح و قابل فهم
  • کمک به مدیریت و کنترل اقساط
  • قابلیت سفارش سازی مطابق با درخواست مشتریان
گروه نرم افزاری پایا

شرکت دانش بنیان صنعتی پایاسافت با نام اختصاری “پایا” و با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی، تولید و ارائه راه حل های یکپارچه سازمانی تحت ویندوز و تحت وب برای کسب و کارهای مختلف داخلی و خارجی و به عنوان اولین ارائه دهنده نرم افزار یکپارچه مالی تحت وب کشور می باشد.

  • LinkedIn

تماس با ما

شماره تلفن: ۴۸۰۰۰۹۶۴-۰۲۱

شماره تلفن: ۳۴۰۵۴۱۰۰-۰۲۶

آدرس: کیلومتر ۲۶ اتوبان تهران کرج، جنب انستیتو پاستور، پارک علم و فنآوری اطلاعات فاوا، ساختمان ۲۲۲

مجوزها

© 2024

.

گروه نرم افزاری پایا

.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است.

Language »